Ayda - Ardinda Golge

خوش آمديد - امروز :

Ayda - Ardinda Golge

موضوع : ترکیه ای , ,


Ayda - Ardinda Golge lyrics

Sana hesap kitap yok
Varlığın yeter
Yine zor geçiyor akşamlar
Üstüme geliyor boş duvarlar
Neredeysen, seni bulsunlar
Ayrılık yeter artık
Izdırabından usandık
Bir başıma kaldım bak
Kavuşma hayali uzak
Zamanı geldi
Kaybettiğimizi bulsak
İnan ki uslandım artık
Bir daha mı tövbe
Nereye gidersen
Ben ardında gölge
Bir kez baksan yeter
Emrini bekler bu gözler
Sana hesap kitap yok
Varlığın yeter
İnan ki uslandım artık
Bir daha mı tövbe
Nereye gidersen
Ben ardında gölge
Bir kez baksan yeter
Emrini bekler bu gözler
Sana hesap kitap yok
Varlığın yeter
Yine zor geçiyor akşamlar
Üstüme geliyor boş duvarlar
Neredeysen, seni bulsunlar
Ayrılık yeter artık
Izdırabından usandık
Bir başıma kaldım bak
Kavuşma hayali uzak
Zamanı geldi
Kaybettiğimizi…

Mp3 320


Ayda - Ardinda Golge

Ayda - Ardinda Golge (Berkay Acar Remix)


ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







تمام حقوق مادي و معنوي و ترجمه قالب براي "پارس تولز : مرجع وبمستران ايراني" محفوظ است و هر گونه کپي برداري خلاف قوانين مي شود. مترجم قالب: پارس تولز